شبـــــــــــــــــــاب × شبـــــــــــــــــــاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
D r @ C u L a
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
D r @ C u L a

ذكر
El Job : طالب حاليا ومستشار مستقبلا ان شاء الله
تقيم العضو : 4

مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن Empty
مُساهمةموضوع: مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن   مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 3:36 am

يا حلوييييييييين عايزين مشرفين طبعا زى مكتير عارفين أن المنتدى كان مقفول لفترة ولسة مفتوح قريب فكل الاعضاء الى كانو فيه معادوش بيخشو والادارة بصراحة مش عارفة تشيل هم أكتر من 15 منتدى وتهتم بكل واحد فيهم وبمواضيعو وكدة ويمكن دة الى عامل طفرة فى بعض المنتديات بس خلاص أحنا هنعمل واقفة ومش هنسكت لازم نعمل واقفة عارفين الواقفة الى بتبقى قبل العيد وكل سنه وأنتم طيبين
بشكل مبدئى هنطلب مشرفين على منتديات جديدة الادارة عملتها تحت التجربة وهم
منتديات روابط المطربين والمطربات أحنا لحد دوقت عملنا رابطتين بس رابطة الهضبة عمرو دياب ورابطة نجم الجيل تامر حسنى الى يحب يشرب على أى رابطة من الاتنين دول يقول فى الموضوع دة وأحنا هنقولو هو مكلف بأيه وأيه الى لازم يعملو عشان يقدر يمسك أشراف عالرابطة دى ماشى دة بالنسبة لموضوع روابط المطربين والمطربات تعالو بقة لباقى المنتديات
باقى المنتديات للأسف فى حاجة ملحة لمشرفين يتابعوها ويجددو دمها يعنى مواضيعها عشان الاعضاء تتشجع وتشارك فيها
أحنا مؤقتا هنشوف موضوع الروابط دى لحد مالادارة تشوف حل عشان يبقى فى مشرفين لباقى الاقسام وطبعا الى عايز يمسك أشراف على منتدى معين أو قسم معين يورينا شغله فيه وأحنا نشوف هو يستحق فعلا الاشراف دة ولا لا وعلى فكرة أنا مش بلزمكو بقوانين ولا روتينية فى التعامل بس كل الحكاية أحنا أسرة منتدى واحد وبنتمنى كلنا نشوفو أحسن منتدى فلازم عشان دة يحصل لازم تكون الاسرة دى أدارة وأعضاء ومشرفين ومراقبين كلهم أيد واحدة أتمنى يكون غرض كلامى وصل للجميع وفى أنتظار مشاركاتكم

pedestrian ofthelaw
مشرف رابطة محبى (الهضبة) عمرو دياب
pedestrian ofthelaw

ذكر
El Job : طالب
تقيم العضو : 3

مُساهمةموضوع: رد: مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن   مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 02, 2009 11:19 am

اولا ازيك يا دركولا تسلم يا برنس
وتانى حاجة انا كنت حابب اكون مشرف على رابطة مشجعى عمرو دياب
ويكون ليا الفخر لو قبلت فى الاشراف فى المنتدى الجميل جدا دا
D r @ C u L a
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
D r @ C u L a

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن   مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 03, 2009 10:07 pm

ماشى يا عم محمد أعتبر نفسك مسكت أشراف عليه بس أنا كنت عايزك بصراحة فى الرياضى عشان نشغلو شوية لانه زى منتا شايف كل مواضيعو قديمة وعايزين نجددها عالعموم شوف أمورك وشوف الانسب ليك وقوللى
pedestrian ofthelaw
pedestrian ofthelaw

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن   مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 04, 2009 4:12 pm

زى ما انت شايف يا احمدانا بنزل فى كل المجالات
والى انت شايفه محتاج مشرف
انا ممكن امسك فيه
لانى بجد ارتحت للمنتدى جدا
واتمنى ان يكون الافضل وكنت اتمنى ان يضم مجال الكلية كمان
D r @ C u L a
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
D r @ C u L a

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن   مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 04, 2009 6:00 pm

ماشى يا عم محمد أنت كدة عملت الى عليك وأعمل حسابك هتمسك فى رابطة عمرو دياب ولما تشد حيلك شوية نمسكك قسم كمان لانك بجد مجتهد أما بالنسبة لفكرة الشعبة العامة فدى صعب شوية تطبق بالشكل الى أنتو عايزينو لان أحنا فى كتير مننا مشرفين فى منتدى الكلية وعشان نعمل حاجة زى دى ممكن تأثر على وضعنا هناك أحنا ممكن نمشى الفكرة كمنتدى شعبة عامة للمراجعة النهائية والمذاكرة الجماعية بيننا كأصدقاء وطلاب فى كلية واحدة وفى الأول وفى الأخر هنشوف الى فى المصلحة لينا وللمنتدى ونعمله وبشكرك على نشاطك الملحوظ فى المنتدى وبتمنى ليك مزيد من الرقى والتقدم معانا أن شاء الله
pedestrian ofthelaw
pedestrian ofthelaw

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن   مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 04, 2009 10:21 pm

مشكور ليك جدا جدا يا احمد
وفهمت قصدك بس مش كنت اعرف ان منتدى الكلية هيرجع تانى
وسعيد جدا بالشراف

مطلــــــــــوب مشـــــــــرفيــــــــــــــــن
صفحة 1 من اصل 1