شبـــــــــــــــــــاب × شبـــــــــــــــــــاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

خش اسمع نجم المستقبل اكتشافى يا عالم اكتشااااااااافى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
D r @ C u L a
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
™ ŦęChŃiC⣠•*• SuPPoЯŦ
D r @ C u L a

ذكر
El Job : طالب حاليا ومستشار مستقبلا ان شاء الله
تقيم العضو : 4

خش اسمع نجم المستقبل اكتشافى يا عالم اكتشااااااااافى Empty
مُساهمةموضوع: خش اسمع نجم المستقبل اكتشافى يا عالم اكتشااااااااافى   خش اسمع نجم المستقبل اكتشافى يا عالم اكتشااااااااافى I_icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 12:30 am

صباح الفل ومساء الليل على كل عضو جميل مشرفنا فى منتدانا الغالى الجليل النهاردة انا بكتشف موهبة محتاجة اننا كلنا نساندها لحد متاخد حقها الموهبة دى هى بلوسكاى ممكن كتير مننا ميعرفهوش بس لما تسمعوه وتعرفو انا ناويلو على ايه هتعرفوه وهتلاقو صورو فى الجرايد والبوسترات بتاعته ماليا الدنيا لانه بجد نجم صوته ملوش حل انا مش هتكلم عنه كتير انا هسمعكم الالبوم الجديد بتاعه وانتو تحكمو
اللينك اهو حمل واسمع وقول رأيك بصراحة

BLU SKY
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
El Job : مش لازم
تقيم العضو : 0

خش اسمع نجم المستقبل اكتشافى يا عالم اكتشااااااااافى Empty
مُساهمةموضوع: رد: خش اسمع نجم المستقبل اكتشافى يا عالم اكتشااااااااافى   خش اسمع نجم المستقبل اكتشافى يا عالم اكتشااااااااافى I_icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 12:37 am

يعم انا وشي احمر والله ايه الاحراج ده لا بجد والله انا بشكر اخوي وحبيبي واداره المنتدي الي يستهل الشهره فعلا وانا بشكرك ودا مش البوم دي اغيه متسجله في صدي صوت ولا دخل عليها برنامج ولا الكلام ده

خش اسمع نجم المستقبل اكتشافى يا عالم اكتشااااااااافى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-